TIZI - Transfer novca u Srbiju
TIZI - Transfer novca u Srbiju

Šaljete novac u Srbiju?

  • 1.
    Napravite nalog
  • 2.
    Registrujte primaoca
  • 3.
    Izaberite doznaku za kupovinu
  • 4.
    Unestite vaše podatke za plaćanje
  • 5.
    Pošaljite novac i pratite transfer
Mobilna aplikacija za slanje novca u Srbiju

Preuzmite TIZI mobilnu aplikaciju

  • Preuzmite TIZI mobilnu aplikaciju sa Gugl prodavnice
  • Preuzmite TIZI mobilnu aplikaciju sa Aple prodavnice
  • Preuzmite TIZI mobilnu aplikaciju sa Huawei prodavnice

Brzo i lako pošaljite novac u Srbiju

Brzo i lako

Pošaljite novac u par minuta sa bilo kog vašeg uredjaja.

Pouzdano i sigurno pošaljite novac u Srbiju

Pouzdano i sigurno

Transakcije su u skladu sa najboljim medjunarodnim sigurnosnim standardima.

Trenutno slanje novca u Srbiju

Na vreme

Trenutno slanje doznaka i preuzimanje novca za vaše primaoce.

Najčešće postavljana pitanja
  • Šta je TIZI?

    TIZI je prvi domaći internet portal za transfer novca Banke Poštanska štedionica a.d., Beograd, preko koga se vrši slanje novca iz inostranstva primaocu u Republici Srbiji. Slanje novca se obavlja zaduženjem platne kartice pošiljaoca. Nakon zaduženja platne kartice pošiljaoca, primaocu su sredstva dostupna za samo nekoliko minuta i to na dva načina: direktnom uplatom na račun primaoca kod Banke Poštanska štedionica a.d., Beograd ili isplatom u gotovom novcu na najbližem šalteru Banke. Sredstva koja se prenose, primaocu se isplaćuju isključivo u dinarima.

  • Kako funkcioniše TIZI?

    Usluga slanja novčanih doznaka putem interneta predstavlja uslugu prenosa novca isključivo iz inostranstva u Republiku Srbiju.

    Uslugu slanja novca putem TIZI portala mogu koristi lica, korisnici jedne od podržanih brendova platnih kartica za internet plaćanja (debitnih ili kreditnih) izdatih od strane inostranog pružaoca platnih usluga. Oznake brendova kartica, koje se prihvataju prikazane su na TIZI portalu prilikom plaćanja. U tom smislu unosite broj kartice, a TIZI će sam prepoznati brend.

  • Kako da pošaljem novac?

    Za korišćenje TIZI portala neophodno je izvršiti registraciju unosom korisničkog imena i lozinke, koje je pošiljalac izabrao prilikom registracije. Pošiljalac unosom ispravnih podataka za prenos novca i potvrdom zaduženja platne kartice na portalu TIZI, u okviru svog naloga dobija obaveštenje o uspešno izvršenoj transakciji ili uspešno iniciranoj transakciji ukoliko novac treba da bude isplaćen primaocu na šalteru Banke.

    Prenos sredstava jedne ili više transakcija u korist primaoca je ograničen na 5.000 EUR (u dinarskoj protivvrednosti) na mesečnom nivou.

  • Kako se novac preuzima?

    Nakon uplate novca Banka obaveštava primaoca slanjem SMS-a na broj mobilnog telefona koji je prijavio pošiljalac u svojoj registraciji na TIZI portalu. Banka je u obavezi da primaocu omogući podizanje novčanih sredstva do kraja radnog dana u kome je obavljena platna transakcija.

    Ukoliko je primalac klijent Banke sredstva se prenose na otvoren tekući dinarski račun u roku od nekoliko minuta. Ostali korisnici uplatu novčanih sredstava preko TIZI portala mogu podići u bilo kojoj ekspozituri Banke.

    Radno vreme ekspozitura Banke možete proveriti na sajtu Banke www.posted.co.rs

  • Nisam dobio sigurnosni kod nakon registracije. Šta je potrebno da uradim?

    Molimo da proverite da li ste dobro upisali svoju email adresu prilikom registracije, odnosno ukoliko jeste, da li je poruka od TIZI sistema otišla u neželjeno sanduče (spam)

  • Kada se smatra transakcija slanja novca okončanom i šta se pojavljuje na TIZI portalu?

    Sve dok se sredstva ne odobre primaocu, na korisničkoj strani ekrana TIZI portala biće naznačeno da je transakcija uspešno inicirana (uz uslov da transakcija nije odbijena iz odredjenih razloga).

  • Novac sam poslao primaocu, ali on/ona nije dobila pomenuti SMS kod?

    Ukoliko klijent ima otvoren tekući račun u Banci Poštanska štedionica, novac je na raspolaganju klijentu odmah, te nije potrebno da odlazi do ekspoziture kako bi podigao novac.

  • Zaboravio/la sam lozinku i sistem mi izbacuje poruku „Korisničko ime ili lozinka nisu ispravni“?

    Ukoliko tri puta niste uspešno završili proces prijave upisivanjem ispravnog korisničkog imena i lozinke, vaš nalog je privremeno zaključan. Molimo da nas onda obavestite na mejl tizi@posted.co.rs kako bismo mogli da vam odblokiramo nalog.

  • Uspešno sam se registrovao na sajtu, ali prilikom kupovine doznaka dobijam poruku da transakcija nije uspešna ili da nije izvršena?

    Potrebno je da proverite sa bankom koja je izdavaoc vaše platne kartice (VISA, Masteracard ili UnionPay) da li korišćenjem iste imate mogućnost da izvršite kupovinu doznaka na TIZI portalu.

  • Koji kurs se primenjuje kada se transakcija prikazuje u EUR?

    Primenjuje se kurs platnih kartica od prethodnog dana u trenutku autorizovanja transakcije i isti je informativnog karaktera. Može se razlikovati od kursa koji se primenjuje kod finansijske transakcije platne kartice kojom je izvršena uplata novca.

  • Da li kada se jednom registrujem na TIZI portal mogu ponovo da koristim nalog?

    Da, pomoću korisničkog imena i jednokratne lozinke bezbedno koristite svoj već dat nalog koji je zapamćen i koji možete izmeniti novim podacima.

  • Koliko je bezbedno korišćenje TIZI portala?

    TIZI portal posluje po medjunarodnim standardima bezbednosti i poseduje sertifikate medjunarodnih kartičarskih organizacija. Kao i u drugim kartičarskim transakcijama, zaštita podataka o korisnicima i karticama je po najvišim standardima sigurnosti plaćanja.

  • Koliko košta slanje novca u Republiku Srbiju preko TIZI portala?

    Za izvršenu uslugu prenosa novca pošiljalac je u obavezi da plati naknadu u skladu sa važećom Tarifom Banke. Precizan iznos naknade za slanje novca je prikazan pošiljaocu prilikom unosa iznosa za slanje. Banka naknadu naplaćuje odmah po prenosu sredstava pošiljaoca. Primalac nema nikakve troškove.

    Pogledajte iznose tarife naknada u okviru TIZI portala na stranici cene i naknade.

  • Imam otvoren račun u mts Banci, koja je sada deo Banke Poštanska štedionica. Da li mogu da primam sredstva iz inostranstva kupovinom doznaka na TIZI portalu direktno na svoj tekući račun koji počinje na 360?

    Isključivo primaocima sredstava koji imaju otvoren tekući dinarski račun u Banci Poštanska štedionica i koji počinje na 200, biće uplaćena TIZI doznaka direktno na njihov tekući račun.

  • Sva pitanja, komentare i sugestije možete poslati na Email tizi@posted.co.rs kako bismo zajednički unapredili uslugu.